loading...
دانلود برنامه های PC،برنامه های اندروید و ...
admin بازدید : 1348 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

| نسخه جدید Waterfox v18.0.1 جایگزین نسخه قبلی شد|

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.

admin بازدید : 332 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

برای این پست پاتوق یو مجموعه 58 تصویر بکگراند سه بعدی را برای شما عزیز اماده دانلود کرده ایم . وجود عکس هاى پس زمینه ى زیبا به محیط کار شادابى و زیبایی خاصى مى بخشد. در جمع آورى این مجموعه سعى شده است بهترین تصاویر انتخاب و برای دانلود قرار گیرد.هم اکنون این مجموعه تصاویر قابل دریافت میباشد.

admin بازدید : 1898 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

جدیدترین ورژن آنتی ویروس معروف و قدرتمند NOD32 Antivirus v6.0.306.0

| نسخه جدید  NOD32 Antivirus v6.0.316.0 جایگزین نسخه قبلی شد|
NOD32 نام یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی قدرتمند دنیا ، محصولی از شرکت ESET کشور اسلوواکی است .نسخه جدید این آنتی ویروس در دو بخش مختلف ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security منتشر شده که هر کدام یک سری ویژگی های خاص به همراه دارند .که در بخش ESET NOD32 Antivirus نرم افزار قادر خواهد بود تا سیستم شما را از هر گونه آلودگی ها از جمله : کرم ها ، ویروس ها ، تروجان ، نرم افزارهای جاسوسی و... و نفوذ هکرها محفوظ نگه دارد و در بخش ESET Smart Security امکاناتی دیگر از جمله دیوار آتش و آنتی اسپم و قسمت های کاربردی فراوانی تعبیه شده است که کاربر می تواند امنیت سیستم خود را در محیط اینترنت افزایش دهد.
admin بازدید : 693 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

کتاب بوف کور

نام کامل کتاب : بوف کور 
نویسنده : 
صادق هدایت
زبان : 
فارسی
تعداد صفحات : 
92
قالب کتاب: PDF

توضیحات:
بوف کور مشهورترین اثر صادق هدایت نویسنده معاصر ایرانی، رمانی کوتاه و از شاهکارهای ادبیات سدهٔ ۲۰ است.
این رمان به سبک فراواقع‌ نوشته شده و تک‌گویی یک راوی است که دچار توهم و پندارهای روانی است. این کتاب تاکنون از فارسی به چندین زبان از جمله انگلیسی و فرانسه ترجمه شده‌است.


admin بازدید : 1036 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

نسخه ی جدید یاهو مسنجر Yahoo Messenger 10.0.0.1241

 

البته ظاهراً دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در اینجا شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را از پاتوق یو دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است . چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است . تقویت صدا برای چت به صورت صوتی ، بازی با دوستان در یاهو مسنجر ، رادیو زیبا ، دسترسی آسان تر به وبلاگ 360 درجه یاهو و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست!
admin بازدید : 3655 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

Babylon Pro 8.0.6 - r3

| نسخه جدید Babylon جایگزین نسخه قبلی شد|
امروزه وجود يک ديکشنري خوب در هر رايانه اي لازم است . نرم افزارهايي که روزانه با آنها سرو کار داريم ،با پيغام هايي که در رايانه هميشه مواجه مي شويم  همه و همه ما را ملزم به نصب يک ديکشنري خوب براي ترجمه ي لغات و حتي متن کرده است . نرم افزاري که محيط کاربري آساني داشته باشد و بتوان در هر لحظه معني لغتي را که مي خواهيم به ما بدهد . وقتي سخن از ديکشنري خوب و کاربردي در رايانه مي شود اولين نرم افزاري که به ذهن مي رسد نرم افزار محبوب بابيلون(Babylon) مي باشد که از هر لحاظ ايده آل است . تا به حال در زمينه ي نرم افزارهاي مترجم نرم افزار هاي مختلفي ساخته شده که در اين ميان ديکشنري بابيلون از محبوبيت بيشتري نسبت به ساير نرم افزارهاي مترجم بر خوردار است. از همين رو امروز در ميهن دانلود ورژن جديد ديکشنري Babylon را برايتان آماده کرده ايم. همانطور که مي دانيد بابيلون يکي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي ديکشنري است که قادر است لغات و متون را به 17 زبان مختلف دنيا از جمله زبان فارسي ترجمه کند که اينکار را به آساني و تنها با يک کليک انجام مي دهد. يکي از قابليتهاي بسيار عالي که در نسخه هاي جديد اين نرم افزار ديده مي شود امکان ترجمه ي صفحات وب سايتهاست در واقع شما با اتصال به اينترنت و وارد کردن آدرس سايت مورد نظر و انتخاب زبان ترجمه مي توانيد ترجمه ي جملات و کلمات موجود در وب سايت مورد نظرتان را ببينيد.مي توانيد متن ايميل خود را فارسي ببينيد . با دکمه ي ميانبر مي توانيد معني يک کلمه را در آن واحد مشاهده نماييد. علاوه بر اين مي توانيد واحدهاي مورد نظرتان را به يکديگر تبديل کنيد مثلآ هر ريال ايران چند دلار آمريکاست. همچنين مي توانيد تلفظ صحيح و درست کلمات را با هم استفاده از اين نرم افزار بيابيد. اين نرم افزار محبوب و کاربردي را مي توانيد به صورت رايگان از پاتوق یو دريافت نماييد و از امکانات ويژه ي آن لذت ببريد .
admin بازدید : 828 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود Resident Evil: Revelations - اقامتگاه شیطان - انقلاب ها

Resident Evil: Revelations - شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.

admin بازدید : 407 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مستند جستجو برای مارهای غول پیکر - Search For The Super Snake

در مستند Search For The Super Snake که یکی از قسمت های جدید سری مستند های Super Snake محصول شبکه ی National Geographic است یک بار دیگر به بررسی مارهای غول پیکر خواهیم پرداخت.مارهایی به طول ۹ متر که در مرداب ها و در میان شاخ و برگ درختان پنهان می شوند و در کمین شکار خود می نشینند.اندازه ی این مارهای عظیم الجثه هرگز بزرگتر از آنچه می بینید نخواهند شد و البته اشتهای آنها برای بلعیدن طعمه های نگون بخت. وجود بیش از ۱۰۰ دندان، ۵۰۰ مهره، و ۱۰۰۰ دنده در کالبد آنها شکارچیانی شگفت انگیز از آنان ساخته است. این مارها به سبب ساختار استثنایی آرواره های پایینی و استخوان سر و همچنین نداشتن جناغ سینه قادر به بلعیدن طعمه های به مراتب بزرگتری نسبت به جثه ی خود هستند.کیفیت تصویر به صورت HD و عالی میباشد همچنین زبان مستند اصلی و فاقد زیرنویس میباشد.

admin بازدید : 507 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

ساخت آسان اسکرین سیور با نرم افزار Blumentals Screensaver Factory v6.4

نرم افزار Blumentals Screensaver Factory دارای ویژگی های زیادی از جمله رابط کاربری با استفاده آسان و مجموعه ای شامل بیش از ۱۰۰ افکت انتقال تصویر (شیوه های متفاوت تغییر عکس ها) می باشد که ساخت اسکرین سیور را بسیار لذت بخش می کند. پس از ایجاد فایل اسکرین سیور کاملاً استاندارد، می توانید آن را به صورت خودکار بر روی سیستم خود نصب کنید و یا حتی فایل های اجرایی مستقلی برای اسکرین سیور خود ایجاد کنید و در اختیار دیگران قرار دهید.

admin بازدید : 264 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه آیکون آیفون - iPhone Icon Collection

در این پست از سایت پاتوق یو ، مجموعه ای از ۲۸۶ آیکون زیبا از مجموعه آیکون های مورد استفاده در گوشی های iPhone را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.تمام این آیکون ها با فرمت PNG و در ابعاد ۱۱۸ در ۱۲۰ هستند .

admin بازدید : 159 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود لانچر سه بعدی و بسیار زیبای آندروید - Firefox Os Next Launcher Theme v1.0

کمپانی بزرگ موزیلا در حال آماده سازی سیستم عامل برای گوشی های موبایل با نام Firefox OS Next می باشد. امروز لانچر این گوشی که یک تم ۳بعدی می باشد برای گوشی های اندروید عرضه شده است. شما برای استفاده از این لانچر نیاز به اندروید ۲٫۲ و یا بالاتر دارید.

admin بازدید : 47 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

ویرایش ویدیوها و افزودن افکت های جالب با نرم افزار muvee Reveal X 10.5.0.23245 Build 2795

با نرم افزار muvee Reveal X قادر خواهند بود تا فایل های تصویری خود را به راحتی ویرایش نموده و یا افکت های دلخواه خود را بر روی این فایل ها قرار دهند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت انتقال مستقیم فایل های تصویری موجود در دوربین ها بر روی هارد ، توانایی قرار دادن استایل های مختلف بر روی تصویر ، دارای ابزار ویرایشی قدرتمند ، توانایی به اشتراک گذاشتن تصاویر ، قابلیت مشاهده پیش نمایش به صورت تمام صفحه از تصاویر قبل از ذخیره سازی و … اشاره کرد.این نرم افزار محصولی از شرکت muvee Technologies Pte  می باشد.

admin بازدید : 114 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آیکون های زیبا با موضوع ابزار آلات شکار - Hunting Things Icons

در این پست از سایت پاتوق یو ، مجموعه آیکون هایی زیبا با موضوع ابزار آلات شکار برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.این آیکون ها با فرمت Al هستند . امیدواریم این تصاویر مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

admin بازدید : 44 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

تبدیل محیط ویندوز به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 4.0

| نسخه جدید Windows 8 Transformation Pack 7.0 جایگزین نسخه قبلی شد|

کاربران خانگی معمولا علاقه زیادی به زیبا بودن محیط سیستم عامل خود دارند و همیشه سعی می کنند با نصب تم ها، صداها و نرم افزارهای زیباسازی محیط آن را از حالت عادی  و خسته کننده خارج کنند. معمولا پس از معرفی یک ویندوز جدید، محیط و ظاهر جدید و متفاوت آن تا چند وقت تازه می ماند اما پس از مدتی آن هم تکراری می شود.برای تغییر ظاهر ویندوز انواع تم ها و برنامه های زیباسازی ارائه شده و می شود. با استفاده از نرم افزار Windows 8 Transformation Pack کاربران می توانند ظاهر ویندوز خود را به ویندوز 8 شبیه کنند.

admin بازدید : 93 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

ساخت نرم افزار و بازی برای آندروید با Android SDK Release 21.1.0

Android SDK نام نرم افزاری معتبر برای ساخت نرم افزارهای سیستم عامل اندروید می باشد. این نرم افزار که توسط گوگل برای توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندروید ارائه شده، شامل ابزارهایی جامع و کامل برای ساخت برنامه های اندروید است.حجم کم Android SDK در مقابل کارایی بالا، آن را به یکی از محبوب ترین نرم افزارها در این زمینه مبدّل کرده است.

admin بازدید : 667 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه نرم افزار بازار آندروید Bazar v4.1.0

| نسخه جدید بازار آندروید Bazar v4.3.0 جایگزین نسخه قبلی شد|

چندی پیش که نرم افزار بازار  برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد . هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar v 4.0.6 را  با امکانات جدید می توانید از سایت پاتوق یو دریافت نمایید . شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید . امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از : امکان ادامه دانلود ( Resume ) ،  امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند . 

admin بازدید : 116 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

لایو والپیپر زیبای شاخه و برگ پاییزی آندروید - Autumn Tree 1.17

لایو والپیپرها امروزه جایگزین مناسبی برای تم های موبایل می باشند. اگر شما نیز به دنیال تنوع و تغییر ظاهر در گوشی خود هستید ما به شما عزیزان لایو والپیپر ها را پیشنهاد می کنیم. لایو والپیپری که در این پست برای شما عزیزان اماده نموده ایم ، لایو والپیپری با موضوع شاخه برگ درختان پائیزی می باشد. یک لایو والپیپر زیبا برای دوستداران فصل پائیز می باشد. یکی از قابلیت های فوق العاده این لایو والپیپر نمایش سه بعدی شاخه و برگان آن می باشد. حس واقعی تماشای شاخه و برگ یک درخت را با استفاده از این لایو والپیپر بدست خواهید اورد. شاخه و برگ های این لایو والپیپیر ار درختان توس، گیلاس، افرا ژاپنی، افرا، بلوط، و صنوبر می باشد.

admin بازدید : 723 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جذاب و خاطره انگیز پیپسی من برای کامپیوتر - Pepsiman For Pc

پپسی من از جمله بازی های بسیار قدمی می باشد که اکثر ما با ان خاطره داریم و حتما نام ان را شنیده ایم. این بازی در ابتدا برای کنسول Play Station طراحی شده بود که  از جمله بازی های موفق این کنسول به حساب می آمد. شما در این بازی باید از موانع سخت عبور کنید و یا از کنار آنها فرار کنید و مسیر بازی را طی نمایید. و در پایان هر مرحله جایزه شما یک پپسی خواهد بود. هم چنین در طی راه می توانید پپسی ها را از زمین جمع کرده و امتیاز خود را افزایش دهید. با اینکه حجم بازی بسیار پایین است. اما دارای محیط بسیار سرگرم کننده و بسیار جذاب است.

admin بازدید : 80 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Gps سخنگو به همراه نقشه ایران Sygic: GPS Navigation 13.1.0 Full - آندروید

نرم افزار جی پی اس و مکان نمای Sygic پرطرفدار ترین جی پی اس آفلاین در دنیا می باشد. این نرم افزار دارای امکانات فوق العاده ای جهت مسیر یابی و نمایش مکان دقیق می باشد و یکی از مهمترین ویژگی هایی که این نرم افزار را تبدیل به جی پی اس محبوب ایرانیان کرده است پشتیبانی از زبان فارسی می باشد.تنها نقطه ضعف این برنامه این است که نقشه شهر های کوچک ایران در آن وجود ندارد و فقظ شهر های بزرگی مثل تهران، اصفهان و … را پشتیبانی می کند اما نقشه تمام جاده های اصلی در نرم افزار موجود است.

admin بازدید : 51 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

طراحی آسان نقشه ساختمان با Home Plan Pro v5.2.26.2

می خواهید خانه رویا هایتان را بسازید؟ یک اتاق به به خانه خودتان اضافه کنید؟ هر چیزی که برای طراحی نیاز دارید، نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان بهترین انتخاب شماست. نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان طراحی هست که به سرعت و سهولت طرح با کیفیت یک طبقه را ترسیم می کند، و معماری آن را نیز طراحی می کند. نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان یک سری کامل از کلیدهای گرافیکی منظم ابزارها را آماده می کند تا شما بتوانید به آسانی ابزار را انتخاب کنید یا عملیاتی را انجام دهید. یکبار شما یک ابزار را انتخاب کنید، این نرم افزار به شما می گوید که چگونه از آن استفاده کنید، امکان دارد شما از موس یا کیبورد و یا هردو برای ساختن طرح خودتون استفاده کنید. نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان انتخابهای بسیاری را برای چاپ کردن طرح شما در اختیارتان قرار می دهد.شما امکان انتخاب در اندازه های خاص را نیز دارید یا طرح خودتون را به بزرگترین اندازه بر روی کاغذ انتخابی چاپ کنید.در صورتیکه مقدار زیادی از نرم افزارهای طراحی موثر و قوی در دسترس می باشد، که یادگیری آنها مشکل می باشد و به این علت از نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان استفاده می شود. سهولت استفاده از آن را به سادگی احساس می کنیدو هزینه های شما را نیز پایین می آورد. نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان در طراحی با نرم افزارهای کاملاً جدید رقابت نمی کند.

admin بازدید : 390 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

فشرده سازی و کاهش حجم فیلم بدون افت کیفیت با نرم افزار Advanced Video Compressor 2013

کاربران اینترنت به خوبی میدانند که انتشار تصاویر و فایل های ویدیویی در اینترنت با حجم بالا کار بسیار سخت و زمانبری است.به همین منظور نرم افزارهایی مانند Video Compressor در اختیار کاربران قرار گرفته تا با کمک آن حجم این فایل ها را کاهش داده و به راحتی به اشتراک بگذارند.به کمک این نرم افزار شما قادرید تا تا حد زیادی فایل های مورد نظر را کاهش حجم دهید با این قابلیت که هیچ کاهش کیفیتی در آنها به وجود نیاید.نرم افزارAdvanced Video Compressor از اکثر فرمت های رایج مانندAVI, WMV, FLV, 3GP, MKV, MOV, MP4, MPEG, MPG, DIVX, XVID, ASF, AVM, AVS, DAT, F4V, NSV OGM, RM, RMVB, TP, TS, VOB پشتیبانی می نماید.

admin بازدید : 34 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه والپیپر سه بعدی و زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

عکس دسکتاپ شما هر چقدر هم که زیبا باشد ، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه میکردید را ندارد.در همین راستا سعی در جمع آوری بهترین ، زیباترین و جذابترین عکس ها برای دسکتاپ شما نموده است.این تصاویر با موضوعات متنوع آماده میشود و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.امیدواریم با دانلود این تصاویر زیبای را باری دیگر به دسکتاپ خود برگردانید.

admin بازدید : 200 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

قدرتمندترین نرم افزار پخش صوت و تصویر به نام KMPlayer 3.0.0.1441

| نسخه جدید KMPlayer 3.6.0.87 جایگزین نسخه قبلی شد|

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.
admin بازدید : 48 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه آیکون های زیبا با طرح چوب - Wooden Icons

در این پست پاتوق یو ، مجموعه آیکون هایی زیبا و کاربردی با طرح چوب برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.این آیکون ها با فرمت Png, Icns و در ابعاد ۵۱۲×۵۱۲ هستند .آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند .

admin بازدید : 59 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

مدیریت و افزایش امنیت شبکه های بی سیم WiFi با نرم افزار Whos On My WiFi 2.1.7

نرم افزار Whos On My WiFi به کاربران این امکان را میدهد تا مدیریتی همه جانبه بر روی شبکه بی سیم (وایرلس) خود داشته باشند.به کمک نرم افزار Whos Is On My WiFi کاربران قادرند تا مطلع شوند که چه افرادی بر روی شبکه خصوصی آنهاست و در حال استفاده از آن است.از توانایی های ویژه این محصول دور زدن حقه ها و شناسایی آنهاست که نتیجه آن امنیت بالای شبکه شما خواهد بود.

admin بازدید : 76 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم و فوق العاده جذاب Plight of the Zombie

در این بازی جالب انواع مختلفی از زامبی ها که هر کدام ویژگی خاصی دارند در اختیار شما هستند؛ شما وظیفه دارید این زامبی های بیچاره را به مغزهایی که در نقاط مختلف خانه نهفته هستند برسانید. البته صاحب خانه هم با اسلحه ی شکاری خود برای شما مشکل ساز خواهد شد.با بازی Plight of the Zombie زامبی های فقیر و گرسنه را هدایت کنید تا بتوانند مغزهای بیشتری بخورند و سیر شوند!

admin بازدید : 246 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آلبوم بی کلام آرام بخش پیانو اوپوس اثر Brian Crain

برای شما عزیزان آلبوم بی کلام و فوق العاده احساسی پیانو اوپوس اثر Brian Crain را آماده دانلود کرده ایم .یکی از بهترین و آرامش بخش ترین پیشنهادها برای علاقه مندان به تکنوازی پیانو ، آلبوم پیانو اپوس از برایان کرین خواهد بود. کرین در سیزدهمین آلبوم خود رنگین کمانی از تمام فصل ها و ویژگی های آنها را خلق کرده است. با باد و زمین و آب شروع می شود و با زمستان و برف و یخ به پایان می رسد.

admin بازدید : 131 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه نهایی بازی جذاب طناب را ببر - Cut The Rope v2.2.1 آندروید

 

بازی طناب را ببر بی شک یکی از پرطرفدارترین بازی آهای اندروید میباشد.طناب را ببر یا همان Cut The Ropeبازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید. برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۱٫۶ و یا بالاتر هستید .

admin بازدید : 61 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

پاکسازی و بهینه سازی سیستم به صورت حرفه ای با CCleaner v3.24.1850

| نسخه جدید CCleaner v4.01.4093 جایگزین نسخه قبلی شد|
CCleaner نام نرم افزاری مشهور و کاربردی می باشد . این نرم افزار توانایی این را به کاربران خود می دهد که بدون تلف کردن وقت خود اقدام به پاک کردن Temporary Internet File و Cookies و History و... نمایید . همچنین شما می توانید اقدام به پاک نمودن رجیستری و تمیز نمودن آن کنید . این اقدام بسیار ساده ولی در عین حال پیشرفته و حرفه ای می باشد. این عمل باعث سریعترین شدن سرعت سیستم شما شده و لازم به ذکر است این نرم افزار به طور خودسر هیچ اطلاعاتی را پاک نمی کند و همه فرایندها طبق دستور و اجازه شما انجام خواهد شد . به تازگی قسمت به این نرم افزار اضافه شده است که می تواند برنامه های نصبی شما را نیز به طور کامل حذف کند و هیچ اطلاعاتی را در قسمت های مختلف سیستم باقی نگذارد . البته خود ویندوز بخشی به نام Add Or Remove Program دارد ، ولی این بخش هیچ وقت کامل نبوده و همیشه باعث به وجود آمدن مشکلات می شود ، چرا که همه اثرات برنامه ها را به طور کامل حذف نمی کند و باعث به وجود آمدن خطاها می شود . 
admin بازدید : 82 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس فلش - USB Virus Scan 2.42.0328

 

USB Virus Scan یک نرم افزار امنیتی است که به شما کمک میکند تا برروی اینگونه حافظه ها مدیریت کنید. این برنامه قادر است تا پورت های یو اس بی سیستم شما را زیر نظر بگیرد و از سیستم شما در مقابل هرگونه تهدید خارجی محافظت کند. این نرم افزار به صورت خودکار عمل اسکن حافظه USB مورد نظر را انجام می دهد و در صورت یافتن عوامل مخرب در آن نسبت به حذف آنها اقدام می نماید. همچنین سازندگان این نرم افزار 100 درصد تضمین میکنند که این برنامه در برابر تهدیدات خارجی از سیستم شما محافظت کند و این در حالیست که درصد تضمین نرم افزارهای مشابه تنها 60 درصد است. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به سازگاری کامل آن با انواع آنتی ویروس های Norton, Nod32, Bitdefender, Kaspersky و … اشاره نمود که بدون اخلال در کار آنتی ویروس میتواند در کنار آن از سیستم شما محافظت کند.

admin بازدید : 55 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم و استراتژیکی TV Farm 2

در بازی TV Farm 2 با چالش هایی که یک کشاورز واقعی با آنها دست و پنجه نرم می کند رو به رو خواهید شد. برای نمونه پرورش گیاهان ، بازاریابی و فروش محصولات و در ادامه توسعه و ارتقای وضعیت شغلی ، توسعه زمین کشاورزی و ابزار آلات ماشینی به جهت دستیابی به بازده بالاتر و مدیریت بهتر زمان که از فاکتور های حائز اهمیت این بازی به شمار می روند.

admin بازدید : 30 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پرندگان خشمگین دوستان آندروید - Angry Birds Friends v1.0.0

در این ورژن از بازی Angry Birds Friends هر هفته مراحل و سطوح جالبی به آن اضافه می شود،‌ می توانید از جنگ میان خوک ها و پرندگان لذت ببرید. سعی کنید تا امتیازات بالایی کسب کنید چرا که هر هفته به نفرات برتر مدال ها طلا، نقره و برنز اهدا میشود. شاید این هفته شما یکی از برندگان باشید.بازی Angry Birds Friendsعلاوه بر سرگرمی که برای شما فراهم می کند امکان رقابت در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک و کسب مدال و جایزه را برای شما مقدور می کند.

admin بازدید : 32 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه ابزارهایی جهت بهینه سازی ویندوز jv16 PowerTools 2013 3.0.0.1267

 

زمانی که سیستم عامل بر روی سیستم سخت افزاری پیاده می شود، تعداد زیادی فایل های مربوط به خود را در هنگام نصب به صورت های مختلف در هارددیسک و درایو سخت افزاری نصب ویندوز کپی می کند. همین فایل ها که صورت های مختلفی دارند و بیشتر به صورت رجیستری فایل ها یافت می شوند پس از مدتی باعث کاهش Performance سیستم خواهند شد. البته این تنها دلیل کاهش کارآیی سیستم نیست، بلکه زمانی پیش می آید که کاربر به دلیل نصب نرم افزارهای جانبی باعث کاهش شدید کارآیی سیستم می شود. این مورد تقریبا غیر قابل پیشگیری است، اصلا امکان پذیر نیست که کاربران بدون نرم افزارهای کاربردی و جانبی و تنها با سیستم عامل کارهای شخصی خود را انجام دهند. در این مورد تنها چاره ی کار این است که از نرم افزارهایی که در زمینه پاکسازی سیستم و افزایش کارآیی آن نقش مهمی دارند استفاده شود. این گونه نرم افزارها با استفاده از تکنیک های خاصی رجیستری سیستم را که تقریبا پایه و اساس سیستم عامل برروی آن استوار است را از فایل های اضافی پاکسازی می نمایند. یکی از این دسته نرم افزارها که قابلیت های فراوانی را به کاربران هدیه می دهد JV16 PowerTools نام دارد. ابزاری بسیار کامل که با قابلیت پاکسازی کامل سیستم از فایل های رجیستری و به طور کلی سیستم فایل ها، کارآیی از دست رفته را باز می گرداند. محیط کاربری بسیار جالب و البته پیشرفته این نرم افزار یکی از دلایل برتری این نرم افزار است. زمانی که کاربری نرم افزاری را برروی سیستم عامل نصب می نماید مطمئنا فایل های متعددی در هنگام نصب برروی سیستم عامل کپی می شوند، حتی اگر کاربر نرم افزار را در اصطلاح Uninstall هم نماید بازهم فایل هایی نیز باقی می ماند، راهی که پیشنهاد شده است استفاده ازJV16 PowerTools است تا فایل های به جا مانده را به طور کامل از روی سیستم عامل پاک نماید. استفاده از تکنولوژی های جدید از که باعث افزایش سرعت اسکن فایل ها خواهد شد، باعث برتری این ابزار نسبت به نرم افزارهای مشابه شده است. به گفته سایت سازنده تنها 4 دقیقه تا نهایت کارآیی سیستم خود فاصله دارید! نسخه جدید این نرم افزار هم اکنون در اختیار شما کاربران عزیز قرار دارد.

admin بازدید : 32 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازی - Virtual CD 10.1.0.0

Virtual CD نرم افزاری بسیار قدرتمند برای شبیه سازی لوح های فشرده به شمار می رود. نرم افزاری کارآمد که با پشتیبانی از انواع فرمت ها توانایی بارگزاری انواع لوح های فشرده از انواع سی دی ها گرفته تا مدل های مختلف دی وی دی ها و حتی Blu-ray را دارا می باشد. ساخت درایورهای مجازی متعدد به صورت همزمان که تعداد آن ها تا 23 عدد هم می رسد نکته ی بسیار جالبی است که کاربران باید به آن توجه داشته باشند یعنی به سادگی قادر خواهند بود با استفاده از Virtual CD همزمان 23 لوح فشرده را در سیستم به صورت مجازی اجرا و بارگزاری کنند.
استفاده آسان از نرم افزار و سرعت بالا در اجرای ایمیج ها که گاهی سرعت آن تا 200 برابر حالت معمولی هم خواهد بود به همراه امکان بهره گیری در شبکه های رایانه ای به منظور به اشتراک گذاری هم درایو مجازی از مهم ترین خصوصیات این ابزار محسوب خواهند شد. نسخه 10 نرم افزار Virtual CD که مدتی است ارائه شده حالا در مقابل شما کاربران عزیز قرار گرفته تا بتوانید کامل ترین نرم افزار در زمینه شبیه سازها را دریافت کرده و به این وسیله عمر لوح های فشرده و دیسک خوان های خود را افزایش دهید.


admin بازدید : 31 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

نهایت سرعت وبگردی با نسخه جدید مرورگر محبوب اپرا – Opera v10.0 build 1691

| نسخه جدید Opera 12.15 final جایگزین نسخه قبلی شد |
امروزه در میان نرم افزارهای اینترنتی می توان تعداد زیادی از برنامه های مرورگر وب را یافت.به کمک این نرم افزارها می توان از وب سایت ها در اینترنت بازدید کرده ، فایل های مورد نظر خود را دانلود کنید. در واقع استفاده از اینترنت بدون مرورگر های تقریبا امری محال است. مرورگر های متفاوتی را می توان در اینترنت یافت. از میان آن ها تعداد محدودی هستند که در میان کاربران محبوب هستند. Internet Explorer که مرورگر پیش فرض سیستم عامل ویندوز می باشد ، Mozilla FireFox که بزرگترین رقیب برای Internet Explorer محسوب می شود و تقریبا در این بازی برد را بدست آورده است . و مرورگر دیگری به نام Opera که دارای طرفداران زیادی در سطح وب است و از لحاظ امکانات از هر دو آن دو از دید بسیاری پیش است می باشد.
admin بازدید : 39 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مسنجر محبوب وایبر برای ویندوز - Viber for Windows 3.0.0.1727

مسنجر وایبر  با رابط کاربری و ویژگی های متعدد ساخته شده است تا قابل استفاده بر روی هر نوع از پلت فرم سیستم عامل های مدرن و دستگاه ها قابل اجرا باشد تا همیشه در دسترس دوستانتان  باشید. Viber برای ویندوز در حال حاضر بیش از ۱۷۵ میلیون کاربردر سراسر جهان دارد که از این مسنجر محبوب استفاده می کنند ، و همه آنها از استفاده کردن از این برنامه لذت می برند، چرا که ویژگی های منحصر به فردی دارد . که از نمونه ان می توان به پروتکل های قوی برنامه و صدایی که با کیفیت بسیار بالا یعنی HD بین دوستانتان رد و بدل می شود.

admin بازدید : 47 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه کم حجم و قابل حمل فتوشاپ 13 - Adobe Photoshop CS6 13.1.2 Final Portable

| دانلود نسخه پرتابل فتوشاپ 13 نسخه های 32 و 64 بیتی |

Adobe Photoshop یک نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop cs6 ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود.  تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ cs6 اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

 

admin بازدید : 43 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود لایو والپیپر بسیار زیبای باغ قلب برای آندروید - Hearts Garden HD v1.2

لایو والپیپرها تصاویر متحرکی هستند که شما میتوانید به عنوان پس زمینه گوشی اندرویدی خود از آن استفاده کنید ، در این پست لایو والپیپر بسیار زیبای Hearts Garden HD را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم که با انتخاب ان به عنوان پس زمینه گوشی خود با بارش قلب های رنگی در گوشیتان مواجه می شوید ! و همانند قطره های باران به رنگ های سبز، مشکی،‌ قرمز و دیگر رنگ ها به سمت زمین فرود می آیند تا بر روی برگ درخت های قلبی بنشینند. این والپیپر قابلیت انتخاب و تنظیم پس زمینه، تنظیم سرعت فرود قلب ها،‌ فعال یا غیر فعال سازی اثر ویبره و تاچ را در اختیار شما قرار داده است.

admin بازدید : 24 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن کمدی و مهیج فرار از سیاره زمین - Escape from Planet Earth 2013]

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۹ دقیقه

حجم: ۵۵۸ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

خلاصه داستان: اسکورچ سوپرنوای فضانورد وقتی که به یک درخواست کمک از طرف سیاره ی بیگانه با افرادی شرور پاسخ می دهد، خود را درون دامی که افتاده است می یابد و …

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
با سلام شما می توانید دراین وبلاگ،برنامه های بازی.نرم افزار و کتاب های معرف را دانلود کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این وبلاگ را چگونه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 7,689
  • بازدید کلی : 42,952