loading...
دانلود برنامه های PC،برنامه های اندروید و ...
admin بازدید : 667 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه نرم افزار بازار آندروید Bazar v4.1.0

| نسخه جدید بازار آندروید Bazar v4.3.0 جایگزین نسخه قبلی شد|

چندی پیش که نرم افزار بازار  برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد . هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar v 4.0.6 را  با امکانات جدید می توانید از سایت پاتوق یو دریافت نمایید . شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید . امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از : امکان ادامه دانلود ( Resume ) ،  امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند . 

admin بازدید : 116 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

لایو والپیپر زیبای شاخه و برگ پاییزی آندروید - Autumn Tree 1.17

لایو والپیپرها امروزه جایگزین مناسبی برای تم های موبایل می باشند. اگر شما نیز به دنیال تنوع و تغییر ظاهر در گوشی خود هستید ما به شما عزیزان لایو والپیپر ها را پیشنهاد می کنیم. لایو والپیپری که در این پست برای شما عزیزان اماده نموده ایم ، لایو والپیپری با موضوع شاخه برگ درختان پائیزی می باشد. یک لایو والپیپر زیبا برای دوستداران فصل پائیز می باشد. یکی از قابلیت های فوق العاده این لایو والپیپر نمایش سه بعدی شاخه و برگان آن می باشد. حس واقعی تماشای شاخه و برگ یک درخت را با استفاده از این لایو والپیپر بدست خواهید اورد. شاخه و برگ های این لایو والپیپیر ار درختان توس، گیلاس، افرا ژاپنی، افرا، بلوط، و صنوبر می باشد.

admin بازدید : 723 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جذاب و خاطره انگیز پیپسی من برای کامپیوتر - Pepsiman For Pc

پپسی من از جمله بازی های بسیار قدمی می باشد که اکثر ما با ان خاطره داریم و حتما نام ان را شنیده ایم. این بازی در ابتدا برای کنسول Play Station طراحی شده بود که  از جمله بازی های موفق این کنسول به حساب می آمد. شما در این بازی باید از موانع سخت عبور کنید و یا از کنار آنها فرار کنید و مسیر بازی را طی نمایید. و در پایان هر مرحله جایزه شما یک پپسی خواهد بود. هم چنین در طی راه می توانید پپسی ها را از زمین جمع کرده و امتیاز خود را افزایش دهید. با اینکه حجم بازی بسیار پایین است. اما دارای محیط بسیار سرگرم کننده و بسیار جذاب است.

admin بازدید : 80 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Gps سخنگو به همراه نقشه ایران Sygic: GPS Navigation 13.1.0 Full - آندروید

نرم افزار جی پی اس و مکان نمای Sygic پرطرفدار ترین جی پی اس آفلاین در دنیا می باشد. این نرم افزار دارای امکانات فوق العاده ای جهت مسیر یابی و نمایش مکان دقیق می باشد و یکی از مهمترین ویژگی هایی که این نرم افزار را تبدیل به جی پی اس محبوب ایرانیان کرده است پشتیبانی از زبان فارسی می باشد.تنها نقطه ضعف این برنامه این است که نقشه شهر های کوچک ایران در آن وجود ندارد و فقظ شهر های بزرگی مثل تهران، اصفهان و … را پشتیبانی می کند اما نقشه تمام جاده های اصلی در نرم افزار موجود است.

admin بازدید : 51 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

طراحی آسان نقشه ساختمان با Home Plan Pro v5.2.26.2

می خواهید خانه رویا هایتان را بسازید؟ یک اتاق به به خانه خودتان اضافه کنید؟ هر چیزی که برای طراحی نیاز دارید، نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان بهترین انتخاب شماست. نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان طراحی هست که به سرعت و سهولت طرح با کیفیت یک طبقه را ترسیم می کند، و معماری آن را نیز طراحی می کند. نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان یک سری کامل از کلیدهای گرافیکی منظم ابزارها را آماده می کند تا شما بتوانید به آسانی ابزار را انتخاب کنید یا عملیاتی را انجام دهید. یکبار شما یک ابزار را انتخاب کنید، این نرم افزار به شما می گوید که چگونه از آن استفاده کنید، امکان دارد شما از موس یا کیبورد و یا هردو برای ساختن طرح خودتون استفاده کنید. نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان انتخابهای بسیاری را برای چاپ کردن طرح شما در اختیارتان قرار می دهد.شما امکان انتخاب در اندازه های خاص را نیز دارید یا طرح خودتون را به بزرگترین اندازه بر روی کاغذ انتخابی چاپ کنید.در صورتیکه مقدار زیادی از نرم افزارهای طراحی موثر و قوی در دسترس می باشد، که یادگیری آنها مشکل می باشد و به این علت از نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان استفاده می شود. سهولت استفاده از آن را به سادگی احساس می کنیدو هزینه های شما را نیز پایین می آورد. نرم افزار طراحی حرفه ای ساختمان در طراحی با نرم افزارهای کاملاً جدید رقابت نمی کند.

admin بازدید : 390 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

فشرده سازی و کاهش حجم فیلم بدون افت کیفیت با نرم افزار Advanced Video Compressor 2013

کاربران اینترنت به خوبی میدانند که انتشار تصاویر و فایل های ویدیویی در اینترنت با حجم بالا کار بسیار سخت و زمانبری است.به همین منظور نرم افزارهایی مانند Video Compressor در اختیار کاربران قرار گرفته تا با کمک آن حجم این فایل ها را کاهش داده و به راحتی به اشتراک بگذارند.به کمک این نرم افزار شما قادرید تا تا حد زیادی فایل های مورد نظر را کاهش حجم دهید با این قابلیت که هیچ کاهش کیفیتی در آنها به وجود نیاید.نرم افزارAdvanced Video Compressor از اکثر فرمت های رایج مانندAVI, WMV, FLV, 3GP, MKV, MOV, MP4, MPEG, MPG, DIVX, XVID, ASF, AVM, AVS, DAT, F4V, NSV OGM, RM, RMVB, TP, TS, VOB پشتیبانی می نماید.

admin بازدید : 34 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه والپیپر سه بعدی و زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

عکس دسکتاپ شما هر چقدر هم که زیبا باشد ، بعد از مدتی تکراری شده و دیگر آن لذت و آرامشی که ابتدا به آن نگاه میکردید را ندارد.در همین راستا سعی در جمع آوری بهترین ، زیباترین و جذابترین عکس ها برای دسکتاپ شما نموده است.این تصاویر با موضوعات متنوع آماده میشود و بصورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.امیدواریم با دانلود این تصاویر زیبای را باری دیگر به دسکتاپ خود برگردانید.

admin بازدید : 200 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

قدرتمندترین نرم افزار پخش صوت و تصویر به نام KMPlayer 3.0.0.1441

| نسخه جدید KMPlayer 3.6.0.87 جایگزین نسخه قبلی شد|

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
با سلام شما می توانید دراین وبلاگ،برنامه های بازی.نرم افزار و کتاب های معرف را دانلود کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این وبلاگ را چگونه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 7,697
  • بازدید کلی : 42,960