loading...
دانلود برنامه های PC،برنامه های اندروید و ...
admin بازدید : 408 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مستند جستجو برای مارهای غول پیکر - Search For The Super Snake

در مستند Search For The Super Snake که یکی از قسمت های جدید سری مستند های Super Snake محصول شبکه ی National Geographic است یک بار دیگر به بررسی مارهای غول پیکر خواهیم پرداخت.مارهایی به طول ۹ متر که در مرداب ها و در میان شاخ و برگ درختان پنهان می شوند و در کمین شکار خود می نشینند.اندازه ی این مارهای عظیم الجثه هرگز بزرگتر از آنچه می بینید نخواهند شد و البته اشتهای آنها برای بلعیدن طعمه های نگون بخت. وجود بیش از ۱۰۰ دندان، ۵۰۰ مهره، و ۱۰۰۰ دنده در کالبد آنها شکارچیانی شگفت انگیز از آنان ساخته است. این مارها به سبب ساختار استثنایی آرواره های پایینی و استخوان سر و همچنین نداشتن جناغ سینه قادر به بلعیدن طعمه های به مراتب بزرگتری نسبت به جثه ی خود هستند.کیفیت تصویر به صورت HD و عالی میباشد همچنین زبان مستند اصلی و فاقد زیرنویس میباشد.

admin بازدید : 508 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

ساخت آسان اسکرین سیور با نرم افزار Blumentals Screensaver Factory v6.4

نرم افزار Blumentals Screensaver Factory دارای ویژگی های زیادی از جمله رابط کاربری با استفاده آسان و مجموعه ای شامل بیش از ۱۰۰ افکت انتقال تصویر (شیوه های متفاوت تغییر عکس ها) می باشد که ساخت اسکرین سیور را بسیار لذت بخش می کند. پس از ایجاد فایل اسکرین سیور کاملاً استاندارد، می توانید آن را به صورت خودکار بر روی سیستم خود نصب کنید و یا حتی فایل های اجرایی مستقلی برای اسکرین سیور خود ایجاد کنید و در اختیار دیگران قرار دهید.

admin بازدید : 264 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه آیکون آیفون - iPhone Icon Collection

در این پست از سایت پاتوق یو ، مجموعه ای از ۲۸۶ آیکون زیبا از مجموعه آیکون های مورد استفاده در گوشی های iPhone را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.تمام این آیکون ها با فرمت PNG و در ابعاد ۱۱۸ در ۱۲۰ هستند .

admin بازدید : 160 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود لانچر سه بعدی و بسیار زیبای آندروید - Firefox Os Next Launcher Theme v1.0

کمپانی بزرگ موزیلا در حال آماده سازی سیستم عامل برای گوشی های موبایل با نام Firefox OS Next می باشد. امروز لانچر این گوشی که یک تم ۳بعدی می باشد برای گوشی های اندروید عرضه شده است. شما برای استفاده از این لانچر نیاز به اندروید ۲٫۲ و یا بالاتر دارید.

admin بازدید : 47 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

ویرایش ویدیوها و افزودن افکت های جالب با نرم افزار muvee Reveal X 10.5.0.23245 Build 2795

با نرم افزار muvee Reveal X قادر خواهند بود تا فایل های تصویری خود را به راحتی ویرایش نموده و یا افکت های دلخواه خود را بر روی این فایل ها قرار دهند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت انتقال مستقیم فایل های تصویری موجود در دوربین ها بر روی هارد ، توانایی قرار دادن استایل های مختلف بر روی تصویر ، دارای ابزار ویرایشی قدرتمند ، توانایی به اشتراک گذاشتن تصاویر ، قابلیت مشاهده پیش نمایش به صورت تمام صفحه از تصاویر قبل از ذخیره سازی و … اشاره کرد.این نرم افزار محصولی از شرکت muvee Technologies Pte  می باشد.

admin بازدید : 114 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آیکون های زیبا با موضوع ابزار آلات شکار - Hunting Things Icons

در این پست از سایت پاتوق یو ، مجموعه آیکون هایی زیبا با موضوع ابزار آلات شکار برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.این آیکون ها با فرمت Al هستند . امیدواریم این تصاویر مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

admin بازدید : 45 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

تبدیل محیط ویندوز به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 4.0

| نسخه جدید Windows 8 Transformation Pack 7.0 جایگزین نسخه قبلی شد|

کاربران خانگی معمولا علاقه زیادی به زیبا بودن محیط سیستم عامل خود دارند و همیشه سعی می کنند با نصب تم ها، صداها و نرم افزارهای زیباسازی محیط آن را از حالت عادی  و خسته کننده خارج کنند. معمولا پس از معرفی یک ویندوز جدید، محیط و ظاهر جدید و متفاوت آن تا چند وقت تازه می ماند اما پس از مدتی آن هم تکراری می شود.برای تغییر ظاهر ویندوز انواع تم ها و برنامه های زیباسازی ارائه شده و می شود. با استفاده از نرم افزار Windows 8 Transformation Pack کاربران می توانند ظاهر ویندوز خود را به ویندوز 8 شبیه کنند.

admin بازدید : 95 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

ساخت نرم افزار و بازی برای آندروید با Android SDK Release 21.1.0

Android SDK نام نرم افزاری معتبر برای ساخت نرم افزارهای سیستم عامل اندروید می باشد. این نرم افزار که توسط گوگل برای توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندروید ارائه شده، شامل ابزارهایی جامع و کامل برای ساخت برنامه های اندروید است.حجم کم Android SDK در مقابل کارایی بالا، آن را به یکی از محبوب ترین نرم افزارها در این زمینه مبدّل کرده است.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
با سلام شما می توانید دراین وبلاگ،برنامه های بازی.نرم افزار و کتاب های معرف را دانلود کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این وبلاگ را چگونه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 7,756
  • بازدید کلی : 43,019