loading...
دانلود برنامه های PC،برنامه های اندروید و ...
admin بازدید : 34 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود کتاب میوه درمانی و آشنایی کامل با خواص مفید میوه ها

میوه ها و سبزیجات بخش جدا ناشدنی از تغذیه روزانه ما هستند و همه ما از خواص مفید این داروی خدادادی آگاه هستیم ،خواصی که گاه خیلی بهتر از داروهای شیمیایی عمل میکند.آیا شما با خواص میوه درمانی اشنایی دارید ؟ آیا می دانید در کدام بیماری چه میوه ای باید مصرف شود.در کتاب "میوه درمانی" به خواص میوه های مختلف اشاره شده است. در این کتاب علاوه بر نقل قول از ائمه اطهار در مورد خواص هر خوراکی، از نظر علمی نیز تاثیر میوه و سبزیجات بر بیماری های مختلف بررسی شده است. مثل اینکه کدام میوه ها از سکته جلوگیری میکنند. و یا برای تنظیم فشار خون چه میوه هایی بهتر است.این کتاب مفید نوشته سرکار خانم عذرا سادات حکیم و در 35 صفحه و زبان فارسی اماده دانلود در ادامه مطلب میباشد.

admin بازدید : 33 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مترجم متن QTranslate v3.5.1

QTranslate نرم افزاری کم حجم برای ترجمه ی متون است.این نرم افزار از اکثر زبان ها منجمله زبان فارسی پشتیبانی می کنند و کاربران می توانند متون خود را از زبان فارسی به زبان های دیگر و بالعکس ترجمه کنند.نرم افزار برای ترجمه ی سریع متون از کلید های ترکیبی برای نمایش متن ترجمه شده بهره می برد.ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار پشتیبانی از مترجم های آنلاین مانند translate.google ، microsofttranslator و babelfish.yahoo است.برای استفاده از این نرم افزار می بایستی به اینترنت متصل باشید.

 


admin بازدید : 37 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

کنترل و مدیریت پهنای باند مصرفی اینترنت با نرم افزار NetBalancer Pro 6.2

همواره دغدغه تمام کسانی که از اینترنت با پهنای باند محدود استفاده میکنند، تمام شدن ترافیک خریداری شده میباشد و یا شاید دوست داشته باشد کنترل دقیق روزانه ف ماهانه ف هفتگی پهنای باند را بدست اوردید و شاید هم دوست داشته باشید بدانید کدام نرم افزار به اینترنت دسترسی دارد و چه مقدار از پهنای باند شما را مصرف میکند. NetBalancer نام نرم افزاری مفید در این زمینه است که توسط ان به راحتی میتوانید کنترل دقیقی بر پهنای باند مصرفیتان داشته باشید بدین وسیله شما می توانید پهنای باند خودتان را مدیریت کنید و از تمام شدن ترافیک مصرفی قبل از پایان دوره جلوگیری کنید و البته توسط نرم افزار NetBalancer می توانید لیست نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه به اینترنت وصل میشوند و را نیز مشاهده کنید. یکی از امکانات جالب توجه این نرم افزار، امکان تعیین تقدم برنامه ها برای استفاده از اینترنت است. مثلا اگر شما همزمان با دانلود توسط IDM اقدام به باز کردن صفحات وب با FireFox میکنید، میتوانید میزان مجاز سرعت توسط هرکدام از این برنامه ها را طوری تعیین کنید که اختلالی در کار هم وارد نکنند. یعنی مثلا سرعت دانلود شما آنقدر بالا نرود که جلوی باز شدن صفحات وب را بگیرد.از دیگر امکانات مفید نرم افزار Net Balancer میتوان به گزارش گیری دقیق آن و ارائه آمار و اطلاعات از میزان مصرف به صورت نمودار اشاره کرد.

 


admin بازدید : 111 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی - Truncad 3D Generator v9.0

Truncad 3DGenerator یک نرم افزار مفید و کارامد جهت معماری و دکوراسیون داخلی میباشد.این نرم افزار دارای محیط ساده و آسان میباشد و نیز از قابلیت 3 بعدی نیز پشتیبانی می کند.کار اصلی این نرم افزار در زمینه طراحی مبلمان و کابینت آشپزخانه می باشد.که سازندگان کابینت و مبلمان میتوانند قبل از ساخت نمایی سه بعدی از پروژه ساخته شده را به مشتری نمایش دهند.توسط نرم افزار Truncad 3D Generator میتوانید با توجه به متراژ فضای مورد نظر، مبلمان و یا کابینت را طوری طراحی کنید که بهترین کارایی را داشته باشد. همچنین استفاده از این نرم افزار کمک میکند تا با کمترین برش و دور ریز چوب و مواد اولیه، بیشترین بهره وری در ساخت ایجاد شود.

admin بازدید : 30 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آموزش شگفت انگیز و حرفه ای فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته - Amazing Photoshop CS6 Learning

| دانلود مجموعه بی نظیر آموزش فتوشاپ در قالب 110 فایل ویدیویی و 12 ساعت فیلم آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته |

برای این پست پاتوق یو مجموعه ویدیوی اموزش فتوشاپ از مبتدی تا حرفه ای را در 6 بخش از مقددماتی تا حرفه ای برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم.این مجموعه شامل فایل های ویدیویی و سورس فایلهای تمرینی میباشد. در ادامه مطلب به تفصی در مورد این مجموعه توضیحات کافی داده شده است جهت مشاهده توضیحات و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 28 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود فصل اول انیمیشن پرندگان خشمگین Angry Birds Toons 2013

|قسمت دهم به پست اضافه شد|

نام انیمیشن: Angry Birds Toons

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

admin بازدید : 29 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

تبدیل عکس به نقاشی با نسخه جدید نرم افزار Dynamic Auto Painter 2.6

 

Dynamic Auto Painter نام نرم افزار قدرتمند است که توسط ان میتوانید عکس هایتان را به آسانی به نقاشی تبدیل کنید. تمامی مراحل در این نرم افزار به صورت کاملا اتوماتیک و عدم نیاز به ویرایش انجام می شود و شما حتی می توانید تصاویر استخراج شده را ویرایش و تغییرات دلخواه را روی انها انجام دهید. این نرم افزار از خاصیت عدم تکرار در استخراج تصاویر پشتیانی میکند که باعث میشود شما هیچ وقت دو تصویر نقاشی شده مثل هم نداشته باشید. همچنین امکان تنظیم مدل نقاشی (سیاه قلم، آبرنگ، پاستیل، رنگ روغن و...) در این نرم افزار وجود دارد .

 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
با سلام شما می توانید دراین وبلاگ،برنامه های بازی.نرم افزار و کتاب های معرف را دانلود کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این وبلاگ را چگونه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 7,694
  • بازدید کلی : 42,957