loading...
دانلود برنامه های PC،برنامه های اندروید و ...
admin بازدید : 30 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پرندگان خشمگین دوستان آندروید - Angry Birds Friends v1.0.0

در این ورژن از بازی Angry Birds Friends هر هفته مراحل و سطوح جالبی به آن اضافه می شود،‌ می توانید از جنگ میان خوک ها و پرندگان لذت ببرید. سعی کنید تا امتیازات بالایی کسب کنید چرا که هر هفته به نفرات برتر مدال ها طلا، نقره و برنز اهدا میشود. شاید این هفته شما یکی از برندگان باشید.بازی Angry Birds Friendsعلاوه بر سرگرمی که برای شما فراهم می کند امکان رقابت در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک و کسب مدال و جایزه را برای شما مقدور می کند.

admin بازدید : 32 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه ابزارهایی جهت بهینه سازی ویندوز jv16 PowerTools 2013 3.0.0.1267

 

زمانی که سیستم عامل بر روی سیستم سخت افزاری پیاده می شود، تعداد زیادی فایل های مربوط به خود را در هنگام نصب به صورت های مختلف در هارددیسک و درایو سخت افزاری نصب ویندوز کپی می کند. همین فایل ها که صورت های مختلفی دارند و بیشتر به صورت رجیستری فایل ها یافت می شوند پس از مدتی باعث کاهش Performance سیستم خواهند شد. البته این تنها دلیل کاهش کارآیی سیستم نیست، بلکه زمانی پیش می آید که کاربر به دلیل نصب نرم افزارهای جانبی باعث کاهش شدید کارآیی سیستم می شود. این مورد تقریبا غیر قابل پیشگیری است، اصلا امکان پذیر نیست که کاربران بدون نرم افزارهای کاربردی و جانبی و تنها با سیستم عامل کارهای شخصی خود را انجام دهند. در این مورد تنها چاره ی کار این است که از نرم افزارهایی که در زمینه پاکسازی سیستم و افزایش کارآیی آن نقش مهمی دارند استفاده شود. این گونه نرم افزارها با استفاده از تکنیک های خاصی رجیستری سیستم را که تقریبا پایه و اساس سیستم عامل برروی آن استوار است را از فایل های اضافی پاکسازی می نمایند. یکی از این دسته نرم افزارها که قابلیت های فراوانی را به کاربران هدیه می دهد JV16 PowerTools نام دارد. ابزاری بسیار کامل که با قابلیت پاکسازی کامل سیستم از فایل های رجیستری و به طور کلی سیستم فایل ها، کارآیی از دست رفته را باز می گرداند. محیط کاربری بسیار جالب و البته پیشرفته این نرم افزار یکی از دلایل برتری این نرم افزار است. زمانی که کاربری نرم افزاری را برروی سیستم عامل نصب می نماید مطمئنا فایل های متعددی در هنگام نصب برروی سیستم عامل کپی می شوند، حتی اگر کاربر نرم افزار را در اصطلاح Uninstall هم نماید بازهم فایل هایی نیز باقی می ماند، راهی که پیشنهاد شده است استفاده ازJV16 PowerTools است تا فایل های به جا مانده را به طور کامل از روی سیستم عامل پاک نماید. استفاده از تکنولوژی های جدید از که باعث افزایش سرعت اسکن فایل ها خواهد شد، باعث برتری این ابزار نسبت به نرم افزارهای مشابه شده است. به گفته سایت سازنده تنها 4 دقیقه تا نهایت کارآیی سیستم خود فاصله دارید! نسخه جدید این نرم افزار هم اکنون در اختیار شما کاربران عزیز قرار دارد.

admin بازدید : 32 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازی - Virtual CD 10.1.0.0

Virtual CD نرم افزاری بسیار قدرتمند برای شبیه سازی لوح های فشرده به شمار می رود. نرم افزاری کارآمد که با پشتیبانی از انواع فرمت ها توانایی بارگزاری انواع لوح های فشرده از انواع سی دی ها گرفته تا مدل های مختلف دی وی دی ها و حتی Blu-ray را دارا می باشد. ساخت درایورهای مجازی متعدد به صورت همزمان که تعداد آن ها تا 23 عدد هم می رسد نکته ی بسیار جالبی است که کاربران باید به آن توجه داشته باشند یعنی به سادگی قادر خواهند بود با استفاده از Virtual CD همزمان 23 لوح فشرده را در سیستم به صورت مجازی اجرا و بارگزاری کنند.
استفاده آسان از نرم افزار و سرعت بالا در اجرای ایمیج ها که گاهی سرعت آن تا 200 برابر حالت معمولی هم خواهد بود به همراه امکان بهره گیری در شبکه های رایانه ای به منظور به اشتراک گذاری هم درایو مجازی از مهم ترین خصوصیات این ابزار محسوب خواهند شد. نسخه 10 نرم افزار Virtual CD که مدتی است ارائه شده حالا در مقابل شما کاربران عزیز قرار گرفته تا بتوانید کامل ترین نرم افزار در زمینه شبیه سازها را دریافت کرده و به این وسیله عمر لوح های فشرده و دیسک خوان های خود را افزایش دهید.


admin بازدید : 31 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

نهایت سرعت وبگردی با نسخه جدید مرورگر محبوب اپرا – Opera v10.0 build 1691

| نسخه جدید Opera 12.15 final جایگزین نسخه قبلی شد |
امروزه در میان نرم افزارهای اینترنتی می توان تعداد زیادی از برنامه های مرورگر وب را یافت.به کمک این نرم افزارها می توان از وب سایت ها در اینترنت بازدید کرده ، فایل های مورد نظر خود را دانلود کنید. در واقع استفاده از اینترنت بدون مرورگر های تقریبا امری محال است. مرورگر های متفاوتی را می توان در اینترنت یافت. از میان آن ها تعداد محدودی هستند که در میان کاربران محبوب هستند. Internet Explorer که مرورگر پیش فرض سیستم عامل ویندوز می باشد ، Mozilla FireFox که بزرگترین رقیب برای Internet Explorer محسوب می شود و تقریبا در این بازی برد را بدست آورده است . و مرورگر دیگری به نام Opera که دارای طرفداران زیادی در سطح وب است و از لحاظ امکانات از هر دو آن دو از دید بسیاری پیش است می باشد.
admin بازدید : 39 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مسنجر محبوب وایبر برای ویندوز - Viber for Windows 3.0.0.1727

مسنجر وایبر  با رابط کاربری و ویژگی های متعدد ساخته شده است تا قابل استفاده بر روی هر نوع از پلت فرم سیستم عامل های مدرن و دستگاه ها قابل اجرا باشد تا همیشه در دسترس دوستانتان  باشید. Viber برای ویندوز در حال حاضر بیش از ۱۷۵ میلیون کاربردر سراسر جهان دارد که از این مسنجر محبوب استفاده می کنند ، و همه آنها از استفاده کردن از این برنامه لذت می برند، چرا که ویژگی های منحصر به فردی دارد . که از نمونه ان می توان به پروتکل های قوی برنامه و صدایی که با کیفیت بسیار بالا یعنی HD بین دوستانتان رد و بدل می شود.

admin بازدید : 47 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه کم حجم و قابل حمل فتوشاپ 13 - Adobe Photoshop CS6 13.1.2 Final Portable

| دانلود نسخه پرتابل فتوشاپ 13 نسخه های 32 و 64 بیتی |

Adobe Photoshop یک نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop cs6 ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود.  تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ cs6 اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

 

admin بازدید : 43 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود لایو والپیپر بسیار زیبای باغ قلب برای آندروید - Hearts Garden HD v1.2

لایو والپیپرها تصاویر متحرکی هستند که شما میتوانید به عنوان پس زمینه گوشی اندرویدی خود از آن استفاده کنید ، در این پست لایو والپیپر بسیار زیبای Hearts Garden HD را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم که با انتخاب ان به عنوان پس زمینه گوشی خود با بارش قلب های رنگی در گوشیتان مواجه می شوید ! و همانند قطره های باران به رنگ های سبز، مشکی،‌ قرمز و دیگر رنگ ها به سمت زمین فرود می آیند تا بر روی برگ درخت های قلبی بنشینند. این والپیپر قابلیت انتخاب و تنظیم پس زمینه، تنظیم سرعت فرود قلب ها،‌ فعال یا غیر فعال سازی اثر ویبره و تاچ را در اختیار شما قرار داده است.

admin بازدید : 24 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن کمدی و مهیج فرار از سیاره زمین - Escape from Planet Earth 2013]

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۹ دقیقه

حجم: ۵۵۸ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

خلاصه داستان: اسکورچ سوپرنوای فضانورد وقتی که به یک درخواست کمک از طرف سیاره ی بیگانه با افرادی شرور پاسخ می دهد، خود را درون دامی که افتاده است می یابد و …

 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
با سلام شما می توانید دراین وبلاگ،برنامه های بازی.نرم افزار و کتاب های معرف را دانلود کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این وبلاگ را چگونه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 7,729
  • بازدید کلی : 42,992