loading...
دانلود برنامه های PC،برنامه های اندروید و ...
admin بازدید : 277 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم مسابقات ماشین - De Ascend

در این پست از پاتوق یو بازی سراسر هیجان ، کم حجم و مسابقه ای De Ascend را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم . بازی De Ascend به عنوان یک بازی کم حجم توقعاتی که بازی باز از یک عنوان ریسینگ دارد را تا حدی برطرف می کند و ارزش یک بار بازی را خواهد داشت . در ابتدای شروع بازی , فقط یک جاده و یک وسیله نقلیه آزاد است که با پیشروی در بازی و برنده شدن در مسابقات مختلف و کسب رکورد , ۴ ماشین و جاده دیگر قابل آزاد سازی هستند . شما هم اکنون می توانید بازی De Ascend را با لینک مستقیم از پاتوق یو دریافت نمابید .

admin بازدید : 61 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اکشن هوایی Thunder Wolves برای کامپیوتر

 

Thunder Wolves عنوان بازی اکشن و هوایی جذابی میباشد که می تواند ساعتها شما را پای کامپیوتر بنشاند ، در این بازی شما نقش خلبان هلیکوپتر جنگی را بر عهده دارید . این بازی در مورد تروریسم ساخته شده است و شما باید هر کاری انجام دهید تا نقشه های شوم دشمنان به نتیجه نرسد. شما در این بازی 13 ماموریت در نقاط مختلف دنیا را با 9 هیلکوپتر انجام میدهید .اگر شما طرفدار بازی های اکشن هوایی هستید و یا میخواهید تجربه ای در این مورد داشته باشید پیشنهاد ما به شما این بازی مباشد.

admin بازدید : 178 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

اضافه کردن زیرنویس به فیلم با نرم افزار AVIAddXSubs 9.11

می دانید که DVD Player های جدید توانایی خواندن فایلهای DivX با پسوند AVI را دارند. زیرنویس این فیلمها هم معمولا فایل با پسوند srt است که این فایل را DVD Player ها نمی توانند باز کرده و بخوانند ولی در کامپیوتر به راحتی توسط Player ها خوانده می شود.شما با استفاده از این برنامه می توانید فایل یا فایلهای زیرنویس را به فایل اصلی فیلم اضافه کنید تا در DVD Player ها بتوانید زیرنویس را بر روی فیلم مشاهده کنید.

admin بازدید : 36 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

پخش انواع فایل های تصویری و صوتی Daum PotPlayer 1.5.29142 + قابل حمل

| نسخه جدید نرم افزار Daum PotPlayer جایگزین نسخه قبلی شد |
PotPlayer یک پلیر رایگان برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری است که توسط شرکت Daum ساخته و عرضه شده است . شرکت سازنده پلیر قدرتمند KMPlayer را نیز ساخته است . از تمام فرمت های ویدیویی پشتیبانی می کند و همچنین نیاز به نصب هیچ گونه کدک ندارید . تماشای TV ، نمایش وبکم ، پشتیبانی از انواع زیرنویس ها ، پشتیبانی از فرمت های DXVA و ... نیز از ویژگی های این پلیر است . تنظیمات مختلف و متعددی نیز دارد و می تواند فیلم های خود را با بهترین کیفیت و با تنظیمات مختلف تماشا کنید . از لحاظ ظاهر نیز این پلیر شباهت زیادی به KMPlayer دارد و می توانید پوسته ی برنامه را شخصی سازی کنید . در ادامه ی مطلب میتوانید نسخه ی اصلی و قابل حمل این پلیر را از سایت پاتوق یو دریافت نمایید .
admin بازدید : 43 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قدرتمند ساخت انیمیشن و تصاویر سه بعدی - Aurora 3D Presentation 13.05.03

بی شک یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ساخت اسلاید شو و تصاویر سه بعدی Aurora 3D Presentationمیباشد.در این نرم افزار شما میتوانید در محیطی جذاب و با سرعت بالا اسلاید شوهای سه بعدی طراحی نمایید.همچنین میتوانید از ان جهت انیمیشن های سه بعدی نیز استفاده کنید. در حقیقت این نرم افزار را میتوان جایگزینی برای پاورپوینت معرفی کرد و صدالبته بعد از پایان کار شما میتوانید پروزه ساخته شده را بافرمت exe ساخته و با دیگران به اشتراک بگذارید.

admin بازدید : 35 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

تبدیل فایل های Pdf به سایر فرمت ها با نرم افزار PDFZilla v1.2.9

PDFZilla نرم افزای قدرتمند در زمینه تبدیل فایل های پی دی اف به سایر فرمت ها میباشد. تبدیل به فرمت هایی مانند ورد که قابل ویروایش نیز میباشد.تبدیل به تصاویر ، فایل های Txt هم یکی دیگر از کاراایی های این نرم افزار است و صدالبته گزینه ای جهت تبدیل به فایل HTML و فایل SWF در این نرم افزار تعبیه شده است که شما به راحتی میتوانید فایل PDF خود را به این اسناد نیز تبدیل کنید.راحتی کار با این نرم افزار به حدی است که با حفظ کیفیت صلی تنها با 3 کلیک شما را قادر به تبدیل فایل های PDF می نماید این نرم افزار از 20 زبان پشتیبانی کامل میکندو شما میتوانید به صورت دسته ای نیز فایلهایتان را کانورت نمایید.

admin بازدید : 39 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم خرگوش کونگ فو کار - Kung Fu Rabbit

Kung Fu Rabbit یکی از برترین بازی های سیستم عامل اندروید به شمار می رود و در گوگل مارکت بیش از 500/000 بار توسط کاربران نصب شده است در همین راستا شرکت سازنده تصمیم بر ساخت این بازی برای ویندوز گرفته است داستان بازی از این قرار است که زندگی در معبد خرگوش ها بوسیله ی یک بیگانه به بازی گرفته می شود. شیطان شروری به مدرسه ی شما حمله کرده و تمامی دانش آموزان شما را می دزدد. تنها کار شما برنامه ریزی برای رهایی بخشی دانش آموزانتان می باشد. شیاطین شما را زنده گذاشته اند… افسوس آن را خواهند خورد! از سرعت و توانایی های جنگی خود برای نجات تمامی دانش آموزانتان استفاده کنید! از سقفی به سقف دیگر بپرید، به آرامی در طول دیوارها حرکت نمایید، با زیرکی از میان دشمنان خود حرکت کنید و آن ها را تکه تکه کنید!

admin بازدید : 48 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

قفل صفحه جذاب و زیبای موبایل و تبلت های اندرویدی با نسخه جدید - GO Locker 1.55

| نسخه جدید نرم افزار GO Locker Pro جایگزین نسخه قبلی شد |

GO Locker نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی برای سیستم عامل محبوب اندروید می باشد که توسط آن می توانید صفحه اول موبایل یا تبلت خود را به صورت گرافیکی و بسیار جذاب قفل نمایید. این نرم افزار امکان افزودن طرح های جدید و متنوعی را دارا می باشد.این نرم افزار قابلیت نصب روی موبایل و تبلت های اندروید ورژن 2.0 و بالاتر را داراست.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
با سلام شما می توانید دراین وبلاگ،برنامه های بازی.نرم افزار و کتاب های معرف را دانلود کنید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این وبلاگ را چگونه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 7,730
  • بازدید کلی : 42,993